Vad heter filmen?

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Ons Nov 3 16:42:33 CET 2004

Det d?r ?r en kul film som finns med p? Walt Disney Treasures, Mickey Mouse in Living colour 1. Har f?r mig att den heter Mickey?s Polo match eller liknande och handlar om en h?stpolo match mellan "Mickey Mousers" mot "Film stars". Andra som ?r med ?r t.ex. Helan och Halvan och Stora Stygga Vargen.

Anders Gr?nlund

Fredrik Ekman <ekman at lysator.liu.se> wrote:
N?r jag var liten var det tradition p? mina barnkalas att pappa hyrde
eller l?nade en smalfilmsprojektor och n?gra Disneyfilmer. Det ?r s?rskilt
en film som har etsat sig fast i minnet fr?n dessa tillf?llen, men jag har
tyv?rr gl?mt titeln. Det handlar om en polomatch d?r olika figurer spelar
mot varandra. Det ?r inte bara traditionella Disney-figurer utan ocks?
andra k?ndisar. Jag minns bland andra Charlie Chaplin och Groucho Marx.

Vet n?gon vilken film jag talar om och vad den heter? Jag skulle uppskatta
lite information om den.

Koll. 1589
Fredrik Ekman