Re: länge sen ny rosa

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Ons Nov 3 19:51:19 CET 2004

> Från: "kim eklund" <kim_eklund at hotmail.com>
> Till: <ankism at stp.ling.uu.se>
> Rubrik: länge sen ny rosa
> Datum: Tue, 2 Nov 2004 17:19:56 +0100
>var det inte länge sen det kom en ny rosa?
>don är ju serietecknare på heltid nuförtiden,
>så även om han har idétorka borde han skriva för brödfödan.
>men han kanske inte har tid; verkar ha rest mycket på sistone.

Förvisso är det ju roligare med nyproduktioner, men jag skulle faktiskt
ockå uppskatta repriseringar av hans gamla serier.. Om inte annat så skulle det
kanske vinna honom ännu mera fans, och kanske därmed fler medlemmar
till NAFS:K i det långa loppet.
Man skulle ju kunna reprisera hela FJL följetongen för det var ju ett tag sedan
de publicerades första gången.
Någon som vet om det finns några konkreta repriseringsplaner? Stefan?

MVH / Alex  koll.2599
null

Otur i kärlek - www.spray.se/spel Tur i kärlek - www.spraydate.com