Re: länge sen ny rosa

Patrik Lidenskog lidenskog at hotmail.com
Tors Nov 4 21:38:57 CET 2004

>Och så tycks det också bli. Jag råkar veta att bok nr 6 är planerad att
>handla om Paul Murry, och jag hoppas att det inte blir någon skandal ifall
>jag skvallrar om det. Därefter vet jag inte mer. Detta om Jan Gulbransson
>har jag inte hört något om, men det skulle säkert kunna bli intressant.
>Andra namn som jag personligen hoppas på är Tony Strobl och Marco Rota. Men
>mer än det jag just har sagt vet jag inte just nu.

God kva... Kväll på er!

Enligt Egmonts fina hemsida har det stått från början att Vicar, Marco Rota,
Paul Murry, Daan Jippes och Branca ska medverka.
Själv ser jag mest fram emot Daniel Branca, Paul Murry och Marco Rota..

Kul förresten med "temabok" med Barks!
Det var ju en genial idé!!

/2632 Patrik