Kalle reser västerut

Jonas Fröjmark jonas at hejhopp.se
Mon Okt 11 16:56:05 CEST 2004

Att göra om frasen "En krona för ditt öde" till "En dime för ditt öde" skulle
jag faktiskt vilja motsätta mig. Förvisso är stavningen annorlunda men jag
skulle helt klart tänka chokladbit snarare än peng...

Att Joakims första peng är hans turkrona eftersom det är den första kronan han
tjänade känns dessutom alldeles för inarbetat för att byta ut tycker jag.

/Jonas