RE: Har vi inte sett det h är fö rut?

Anders Engwall (KI/EAB) anders.engwall at ericsson.com
Tis Okt 12 08:39:16 CEST 2004

Ankismens Skarpaste Hjärnor är tydligen en källa till kunskap
fullt i paritet med Gröngölingsboken. "Cykelgräsklipparen" var
nämligen exakt en sån mackapär som efterlystes. Serien ifråga
är förresten en Taliaferro från 1945, klassiskt så det förslår.

I övrigt är det lite genant att jag inte klarade omslaget till
33/1970. 1970 är ju en av "mina" årgångar.

/ 2312