Kalles telenummer..

Erik Bergwall revolution at telia.com
Fre Okt 22 11:22:14 CEST 2004

> Jag kan också utifrån vårt samtal presentera banbrytande ankistisk
> forskning! Jag hörde ett spädbarn i bakgrunden och det kan ju inte betyda
> annat än att Alexander Lukas har fått små knattar! Grattis Alexander!

Hallå, så kan det ju knappast ha gått till. Han måste ha blivit farbror
eller morbror för att kunna existera i den Ankeborgska dimensionen.

Erik (som ber om ursäkt för att han så grundlöst anklagade Åsa för denna
företeelse!)

(Och nu fick jag precis mejlet från Håkan som framför precis samma åsikt som
jag. Suck.)