SV: Fullständiga namn

Bror Hellman steamboat.willie at chello.se
Sön Apr 24 09:46:53 CEST 2005

Jag är säker på att jag läst "Joakim Johansson" någonstans i någon serie.
Är det ingen på listan som har bättre minne?  Var det inte i serien där Jocke visade sig vara
en expert på att kasta i Baseboll?  .. och det visade sig att hans födelseplats var
på "fel" sida om stan?  Den där han skapar en bill som avvisat slagträn och ett slagträ
som aldrig kan missa?

// Steamboat Willie