Re: CBSV låda 2 stort tryckfel

Per Nilsson pern at bostream.nu
Sön Dec 18 08:37:00 CET 2005

Oj va obehagligt!!
Jag sprang genast bort och kontrollerade sista bandet i box1 som jag ännu inte läst klart.
(Jag började prenumerera lite senare än ni andra så jag har inte fått min andra box än.)
Vi får hoppas att det bara var ett exemplar som är felinbundet och inte hela upplagan, så egmont kan skicka dig en ny bok omedelbums.
Har ni andra klarat er?

/Per