carl barks samlade verk

Åsa Johansson asa.johansson at littvet.uu.se
Mon Sep 5 10:45:06 CEST 2005

Buhu! Jag har fortfarande inte fått några band! Vad har jag gjort för ont?

Erik är ute och raggar skribenter ser jag, så då tänker jag göra likadant!
NK-redaktionen har naturligtvis ambitionen att ha med en lite mer
omfattande recension av Carl Barks-biblioteket i nästa nummer av
NAFS(k)uriren, men det verkar nu som om den tillfrågade skribenten inte
kommer att ha möjlighet att skriva. Är det någon annan som känner sig
manad? Det är kort om tid, men några veckor kan vi skaka fram. (Det gäller
förresten allt annat också om någon skulle få plötslig skrivlust, ty vi
skulle behöva lite mer material.)

/Åsa