=?ISO-8859-1?Q? Re:=20Re:=20Kalle=20ANka=20&=20C:o, =20=20pocketar, =20etc.=20Sm=E5=20=20=20re=20flektioner.?=

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Mon Dec 4 12:28:31 CET 2006

> :-)

Jag är defenitivt en utav "de flesta" isåfall.
Har inte läst det i DT, utan den uppgiften har förekommit i antingen
KA&CO eller KAP.
Troligen var det inte alltför länge sedan heller då jag har det i
färskt minne.

> Glitter"
> Gullan", då?

Inte helt omöjligt att det är nummer 316 jag tänker på. Vet att det var
relativt nyligen, och utgivningen har väl kommit till runt 330 någonstans
om jag inte är felinformerad.
Minns att något som borde ha hetat Gåsäggsklimpen också figurerade i
samma serie, fast under psedonym. :)
Minns vidare att seriens huvudsakliga handling tilldrog sig på en båt