Ny CBSV-box

Karl-Erik Lindkvist Caltex at algonet.se
Tors Dec 14 18:25:10 CET 2006

Stefan Diös wrote:
> Anders B:

> Aj!! Det var illa. Jag ser att det är likadant i mitt exemplar.
>
> Jag har slagit larm till förlaget, så får vi se vad som händer.

Bra! Håll oss underrättade om vad som händer. Om det är hela upplagan
(som allt tyder på) lär förlaget bli tvungna att inrätta någon form av
frisvarsadress dit man kan returnera sin felaktiga volym XV och få den
utbytt. Frågan är hur man skall göra med fakturan? Det bär mig emot att
betala för en icke fullgod leverans. Någon som vet vad lagen säger i
sådana här fall?

/Karl-Erik