SV: Ny CBSV-box

Per Nilsson pern at bostream.nu
Tors Dec 14 18:52:50 CET 2006

Jupp jag har felet också.
Inte ett katastrofalt fel, som det varit om en seriesida eller faktasida
hade saknats, men trist var det.
Fast personligen skulle jag acceptera det om jag slapp betala för volymen.
Alltså om jag fick 560 spänn i rabatt.

Det verkar som CBSV har haft lite otur med tryckeriet, har någon volym varit
felfri? ..även om just detta fel troligen beror på att man lämnat fel
material till tryckarn.

/Per