Ny CBSV-box

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tis Dec 19 15:05:27 CET 2006

Kjell Croné wrote:
> From: Johan Anglemark

> Jag fick två ex av XXV, men ingen defekt XV!
> Om de nu skickar ett nytt ex av XV, skulle jag ju kunna strunta i att
> påtala felet.
> Men det känns inte riktigt rätt att göra så.

Äasch, gör så. Det skulle jag ha gjort. På det sättet mininmerar du
pappersarbetet, så alla vinner på det.

> Undrar vem fick boxen med två V, men utan XXV? :-)
> Det är tydligen problem med romerska siffror.

Så gick ju romarriket mycket riktigt under. Nå, för den som undrar så
blev svaret från kundtjänst att de vill ha tillbaka det ena defekta
XV-exemplaret.

-1266
--
Johan Anglemark     http://sfweb.dang.se/a/span.html