Senaste Kvacket

Anders Engwall anders.engwall at comhem.se
Tis Juli 10 16:22:41 CEST 2007

Tycker nog Ray Davies borde väljas in, med anledning av denna:

http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php;jsessionid=4A723F1693D10F64F280E781
00F6A0E0?hid=n4iGiiByvpo%3D

Ja, ni ser ju själva vem som kommer allra först i uppräkningen av bra saker
som bör bevaras.

Kan någon förresten förklara för mig den ankistiska klädsel som ska ha
föranlett förslaget angående Elton John?