Hjälp med fotoidentifikation Barks 1994

kasserer at ddfr.dk kasserer at ddfr.dk
Tors Okt 11 17:16:15 CEST 2007

Det første billede er så vidt jeg kan se taget på
Nationalmuseet (Danmarks, liggende i København)

Der var en udstilling af Barks' malerier på det tidspunkt. Og der udkom
endda en samling - Bilder aus Entenhausen (ISBN 3-7704-1899-9) som
personalet nogen tid efter, da jeg selv spurgte efter den på museet, ikke
kendte en anelse til.

Jeg kan for øvrigt huske at have stået i blandt donaldister i forbindelse
med sommermødet 2005, hvor den ene først sagde hvor han stod den dag barks
fortalte om malerierne på museet - så sagde en anden at han stod på etagen
ovenfor - og den sidste påstod at han stod på etagen ovenfor igen - men
den etage findes ikke. Jeg tror dog ikke det var mig der kom med den
sidste påstand - men jeg var i alle tilfælde ikke med dengang...