Grisenin

Simon Wigzell swigzell at gmail.com
Sat Apr 19 02:17:09 CEST 2008

On 19 Apr 2008, at 00:20, Stefan Diös wrote:

> Återigen tack för alla värdefulla inlägg. De har
> hjälpt mig mycket i mina funderingar.
>
> Att skapa ett helt nytt namn känns inte som den
> bästa lösningen, när det redan finns två som är
> så etablerade i läsarnas medvetanden. Men om jag
> skulle göra det, så finner jag Simon Berglinds förslag klart bäst:

Griseknin: Supercalifragilisticexpialidocious!

> (Förresten såg jag nu att Bror Steamboat citerade
> ett inlägg av Joakim Gunnarsson som jag nog inte
> har läst. Det kanske inte gick ut till hela listan?)

Tragiskt nog, och dessutom orättvist, så tyckte Google att det mailet
var spam, så hos mig hamnade det automatiskt i skräpbrevlådan innan
hag råkade få syn på det. Kanhända tycker Google att mailadresser
innehållande ordet "ebay" låter misstänkt?

Simon Wigzell