Inte en autograf

Per Nilsson pern at ownit.nu
Mon Dec 8 19:16:38 CET 2008

Inte en önskan om en autograf men ett STOOORT tack/kvack till Stefan för
hans enorma kulturgärning. Trots att jag gillar Carl Barks och hans ankor
och har gjort så hela min uppväxt och vuxna liv skulle jag nog misströsta
över antalet detaljer man måste hantera i en utgåva av detta slag!

Jag vet att utan Egmont skulle denna omöjliga utgåva inte finnas till, men
min tacksamhet går ändå till dig Mr Diös!

Kvack Stefan!

/Per