Gronsk Pyk!

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Fre Dec 26 15:30:31 CET 2008

Pinocchio kommer i ny utgåva den 4 mars, både på DVD och Blu-ray.
http://disneyania.tonakaistudio.com/filmer/pinocchio.htm

Hunden heter Bolt, från en ny datoranimerad disneyfilm med samma namn -
den senaste "klassikern" från Walt Disney Animation Studios. Hu!
Svensk biopremiär den 6 februari.
http://disneyania.tonakaistudio.com/filmer/bolt.htm

När det gäller frågan om hamstern så är det tydligen så att
hamsterbollar är en pryl som man kan köpa i djuraffärer. Fråga mig inte
vad man ska ha den till, men en antydan till förklaring finns här:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hamster_ball