Re: Talande köttbulle

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Tors Juli 24 22:03:47 CEST 2008

Det finns ju en Barks-serie där Kalle ofrivilligt omintetgör försöket att ta
reda på om marsianerna är vegetarianer genom att skjuta upp en köttbulle
till Mars. Den bullen talade dock inte, och serien gick 1965 (nr. 17-18, men
kanhända i repris på 80-talet?).

Inte rätt serie kanske, men jag gillade den knäppiga idén. :-)

Anders B