Sv: Re: Tryckfel i CBSV!

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Mon Mars 3 09:27:12 CET 2008

Säkerligen har Egmont betalat ett marknadsundersökningsföretag för att göra undersökningen. Företag ringer vanligtvis inte runt själva, när de vill ha en  marknadsundersökning.

Anders Grönlund

Stefan Diös <pyas at swipnet.se> wrote:
Åsa:

>  --- jag vet inte om hon fick med allt finlir i de kommentarer som jag
>gav, men till den som eventuellt har insyn i projektet på listan kan
>vidarebefordras att det känns som om det borde vara någon med i projektet
>som är insatt i vad som redan finns gjort av NAFS(k) och Inducks på
>indexfronten. Jag utgick t.ex. från att Stefan var mer inblandad.

I själva marknadsundersökningen är jag inte mer
inblandad än att jag vet att den finns till. Men
jag kan nog lova att centralredaktionen bakom
undersökningen vet mer än själva undersökarna. Vi
får hoppas att de klarar att framföra resultaten på ett riktigt sätt.

Om det blir några tilläggsband i Sverige får jag
nog chansen att bli inblandad i produktionen av
dem, hoppas jag i alla fall. Men det är inte
säkert att jag har kapacitet, eller ens intresse
av, att vara med på alltihop. För att citera mig
själv: Inget är klart än och det är mycket som spelar in.