Sv: Re: Egmont hotar säga upp prenumeration

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Mon Mars 10 11:03:43 CET 2008

Michael Lindholm wrote:
> Mig själv som fick ett e-post i söndags kväll.
>
> Det har varit mer eller mindre varenda vecka sedan de slutade plasta in Kalle
> Ankorna. Men så får jag också dem med minst en centimeters reva (uppriven)
> varje gång, det är definiivt oacceptabelt.

Är den verkligen trasig, inte bara lite ledsen, varje gång är det
naturligtvis oacceptabelt.

> Hela problemet är att de slutade plasta in tidningana (fast det gör de vid
> retur + kuvert). Vem som helst borde begripa att det inte funkar med den dåliga
> papperskvalitén att få fram en tidning i helt skick.

Jag antar att du har undanbett dig leksakerna? Med leksak i är den
fortfarande inplastad. Jag trodde att man plastade in för att skydda
tidningen, men i ljuset av vad du skriver antar jag att det snarare är
för att skydda leksaken.

För Egmont borde ju den enkla lösningen vara att plasta in tidningen
även för leksaksfria prenumeranter.

-j
--
Johan Anglemark     018 - 12 45 44 hem