Sv: Re: Sv: Re: Egmont hotar säga upp prenumeration

Martin Bagge / brother martin at bagge.nu
Tors Mars 20 11:05:47 CET 2008

On Mon, 10 Mar 2008, Stefan Persson wrote:

> Går det alltså att säga upp prenumerationen på bilagorna men ändå få
> tidningarna? Fast om tidningarna ofta kommer trasiga utan bilagor, är det
> nog bättre att prenumerera på tidningen med leksaker...

Ja det gar och fungerar ypperligt. Mindre mangd skrap (leksak+plast) och
tidningen levereras i samma skick som tidigare for min del, skriver mest
det for att balancera upp debatten.

Sedan jag borjade prenumerera kan jag inte minnas mer an enstaka trasiga
tidningar. Under plastperioden var det nog ingen alls och nu det senaste
har jag inte haft nagra problem.
Har ju dessutom fatt ett missat nummer nar jag glomde betala avgiften, "du
har ju varit prenumerant sa lange" - tack och bock.

--
/brother
http://martin.bagge.nu