Re: SV: Alla fel i CBSV på ett ställe ?

Stefan Dis pyas at swipnet.se
Tors May 8 16:10:34 CEST 2008

Anders N:

>Det jag r ute efter r de stora felen, d.v.s. sdana fel som kan tgrdas
>genom returnering av ett felaktigt exemplar. (T.ex. bok XI med felaktig
>insida)
>Smfel som r desamma i alla exemplar (ngot enstaka felaktigt rtal o. dyl.)
>kan utan problem vnta tills box 10 kommer ut. :)

Aha, nu fattar jag vad du r ute efter. Jag missfrstod dig tidigare.

Den sortens fel har jag inte frskt hlla reda
p, fr som Johan A ppekade ska de inte in p
ngon rttelsesida. Jag r bara inblandad i det
redaktionella arbetet. S jag kan tyvrr inte
gra mer n ngon annan fr att sammanfatta de felen, r jag rdd.

Det meddelandet frn Christopher tror jag aldrig
att jag fick, och jag r inte sker p att jag
frstr var felet ligger. I mitt ex av bok 11 r
det i alla fall samma Jocke-vinjett p prmarnas
insidor som p bokryggen. Antingen menar du ngot
annat fel, eller s gller det inte hela upplagan.

S Dis