SV: SV: SV: Alla fel i CBSV på ett ställe ?

Anders Norrman anders.norrman at bredband.net
Tors May 8 17:33:48 CEST 2008

Jag kan bekräfta att flertalet exemplar av vol. XI med felaktig insida
skickades ut, bl.a. till mig.
Felet bestod mycket riktigt av att figurerna på insidan var de från vol. I -
III (Kalle med brandyxa) istället för OJ på motoriserad enhjuling.
Jag returnerade mitt ex och fick på tredje försöket ett felfritt ex.

Jag förstår de som anser att det inte spelar någon roll eftersom det inte
påverkar läsvärdet på serierna, men jag anser att om man betalar nästan
17000:- för ett verk på 30 volymer så kan man begära både att mängden fel
hålls på ett minimum samt att de felaktiga böcker som ändå slinker igenom
ersätts av förlaget.

M.v.h. Anders Norrman, Uppsala