Don Rosa, julkalender från 2000?

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Fre Apr 3 14:54:54 CEST 2009

Hej, ankister!

Nu behöver jag hjälp av någon idog, ivrig Don
Rosa-samlare. Är det möjligt att det finns någon sådan som läser denna lista?

Till Kalle Anka & C:o nr 47 och 48 år 2000 följde
det med en "julkalender", som bestod av 24 små
påsar med teckningar av Don Rosa. På några av
bilderna var det små texter, t.ex. på
julklappsetiketter och annat som illustrerades på bilderna.

Är det någon som har tillgång till denna
julkalender och kan berätta exakt vilka svenska
texter som stod på de där teckningarna? Det
skulle uppskattas storligen. Man kan svara privat
till mig om man inte vill gå ut till hela listan.
Och om det gårt att lösa inom ett par dagar, så är det ännu bättre.

Tack på förhand för hjälpen!