SV: Re: Favorit i repris: Kalle Ankas Pocket nr 1

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Ons Aug 26 22:06:24 CEST 2009

Varannan omålad och varannan i färg är en icke-grej egentligen vad angår
de nya utgåvorna. De är helt och hållet omfärglagda vad jag kan se när jag
jämför.

Omslaget på tvåan är lite fånigt och ser faktiskt ut som om de scannat en
gammal pocket
och photoshoppat lite.

Jag saknar de artiklar som skulle kommit om deluxe-utgåvan blivit av, men
man vet ju inte
av vilken kvalité de skulle blivit. Jag saknar dessutom fortfarande de
fullständiga serierna
precis som jag gjorde när jag läste de ursprungliga pocketarna när jag var
liten. Så, på
så sätt talar vi nostalgi i alla fall...

  // Steamboat Willie