SV: Politometern

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tors Dec 3 19:05:50 CET 2009

Inte helt oväntat behandlades Musse Pigg i samtliga inlägg i negativt ljus.
Som skällsord om man så vill... När det inte längre går att jämföra sina
motståndare och deras politik med "Adolf Hitler" så verkar det bli "Musse
Pigg" i stället.. :-)

De flesta Kalle Anka-artiklarna verkade ju dessutom - också ganska
förutsägbart - handla mer om Anna Anka än Kalle... :-)

Fast.. nu vill jag ju gärna se en Anna Anka i något nummer av KA&C:o... :-)
Namnet är ju för bra för att vara sant.. .:-)  Kanske till och med Pål och
Anna dyker upp som ankor, eller skulle det bli borttaget av redaktörerna? :)

// Steamboat Willie