SV: CBSV

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tors Feb 12 20:01:26 CET 2009

-= Steamboat Willie =- wrote:
> Jag fick min i dag. Riktig fin faktiskt!
>
> Jag undrar dock var jag skall göra av alla trevliga omslag som ligger kvar i
> kasetterna (jag har ju inte haft någonstans att ha dem tills nu).

A4:orna? Jag lade ut dem på ett bord häromveckan och insåg att jag bara
har nio unika; en av dem var dublett, fast jag insåg ju inte vilken jag
saknade. Men det kan jag kontrollera nu.

Vet inte om jag orkar höra av mig till Egmont och be om den saknade. Hmm.

/1266
--
Johan Anglemark     http://sfweb.dang.se/a/span.html
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.