Re: En fråga om en Samlarutgåva

Håkan Andersson hakanand at gmail.com
Sat Feb 14 14:26:10 CET 2009

Jag har motsvarande boxar för Djungel-boken och Skönheten och Odjuret.
Visste inte att Askungen hade givits ut i det här formatet också. I de två
andra fallen handlar det om två, fruktansvärd stora och platskrävande, boxar
med videofilmer + soundtrack (för Djungelboken) och en extra vhs-film med en
halvfärdig version av Skönheten och Odjuret. Dessutom följde det med några
"litografier" i varje box. Väldigt snyggt gjort.

/Håkan