Re: Vilken är den bästa Disneyfilmen?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Mars 12 23:46:29 CET 2009

2009/3/12 Åsa Warnqvist <asa.warnqvist at littvet.uu.se>:
> Jag försöker rösta för fullt, men mina röster registreras inte. Siffran får
> en blå ram och sedan händer inget mer. De filmer som jag har försökt rösta
> på återkommer som "oröstade" när jag försöker med nästa.

Hm, Åsa använder Internet Explorer. Är det nån som har lyckats rösta
med den webbläsaren?
Jag har kanske gjort nåt dumt. Är det nåt webbtroll som inser vad problemet är?

/699

P.S. Egentligen går det inte att kombinera flera
prioriteringsordningar till en på ett "vettigt" sätt. Se
http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow's_impossibility_theorem . Det är
rätt cool tycker jag. Men inte lika cool som t.ex. atomer!
(http://inslag.se/journal/2009/3/11/coolaste-vetenskapliga-resultatet-nagonsin-kvalgrupp-7.html
där förresten Kalle Anka nämns.)