Sv: "Pappfigurer / Ankeborg" från början 70-talet!?

ebay.megton at telia.com ebay.megton at telia.com
Ons Nov 25 08:42:28 CET 2009

Jag har två utgåvor av "Walt Disney's byggbok". Påminner om de med Bamse som
Olof nämnde.
 En där Musse, Pluto och Långben är i Musses sportstuga och en med Kalle och
Knattarna på Farmor Ankas gård. Båda utgivna av Förlaget Kärnan AB med
copyright år 1973. Litonummer 20239 och 20240. Båda är tecknade av Einar
Lagerwall. Är på hårt papper med hus och figurer som man "ploppar ut". :)

/Joakim.