SV: Marvel?

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tis Sep 1 23:31:35 CEST 2009

Personligen så skulle jag nog rösta för att *inte* inkludera
rena Marvel-serier tills den dagen Marvel slutar vara sitt
eget varumärke. Vi vet ju inte hur Disney tänker göra med sitt
nyförvärv...

Lite som att jag inte räknar Warner-filmer till Disneyfilmer
även om de skulle vara i samma koncern... :-)

// Steamboat Willie