Styrelsen går på Trassel!

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Ons Feb 2 19:50:00 CET 2011

Kvack!

Åtminstone delar av styrelsen går och ser på Disneys Trassel (Tangled,
http://www.d-zine.se/filmer/trassel.htm) nu på lördag efter styrelsemötet.
Vi har valt att gå på 3D-versionen för att få se filmen med engelskt tal.
Filmstaden Sergel 18:20 är det som gäller och längst ner i det här mejlet
kan ni se var jag tänker sitta.

Och varför berättar jag det? För att ni ska haka på så klart! Ingen rabatt
eller ens gemensamt inköp av biljetter men ett tillfälle att få träffa några
ankister är det i alla fall. Och efter filmen så går vi förmodligen
någonstans och äter.

Trassel 3D (eng tal)  1 tim 40 min  7 år
*Tid och biograf:*
lördag 5/2, kl 18:20
Filmstaden Sergel salong 5
Stockholm