SV: Ankeborgskarta?

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Mon Mars 5 12:57:39 CET 2012

Stämmer , den tyska kartan är betydligt mer genomarbetad och med referenser till olika serier. NAFS(k) sålde ett antal sådana kartor till medlemspris, men de är tyvärr slut nu, så vill man ha en får man köpa den direkt från den tyska D.O.N.A.L.D-föreningen.
http://www.donald.org/DD/DDSH/stadtplan/

Det har (framför allt från danskt håll) lobbats för att få Egmont att ge ut den tyska kartan på andra språk, men hittills har det inte lyckats.

/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)