Kvack i skolan

Mattias Hallin cmhallin at susbus.be
Tors Nov 22 13:11:20 CET 2012

Kvack!

Se här några förslag:

Jul i Pengalösa (Vad är fattigdom? Är välgörenhet lösningen?)
Donald's Nightmare (Könsstereotyper av skilda slag)
Vacation Time (En ovanligt utmejslad roll med intressanta förändringar
för Kalle)

Kvack igen,

/Mattias, koll. 1432
---
Mattias Hallin · Brussels · Belgium · <cmhallin at susbus.be>
"Oh bury me thar! With my battered git-tar!
A-screamin' my heart out fer yew!"