Egmont-utvärdering av författare

Hanna Strömberg hanna at hannastromberg.com
Ons Juni 7 15:19:06 CEST 2017

Hej!

Kalle Ankas projektledare Anna Bergström skrev till mig att Egmont Danmark håller på med ett slags utvärderingsprojekt där de undrar vad folk tycker om olika Kalle-manus-författare. De undrar vad den generella uppfattningen i Sverige är. Jag svarade vad jag tyckte, men tänkte att ni kanske också har åsikter? Finns det någon författare ni tycker är extra bra eller extra dålig? Nedan är en lista över nu aktiva manusförfattare. Om ni har en åsikt om någon av dem får ni gärna mejla till kalleanka at egmont.se. Dock är det lite bråttom att få svar, så gärna senast imorgon.

kvack
Hanna

Kari Korhonen
Jaakko Seppälä