Reklam i Kalle Anka-tidningarna

Hampus Johansson j.hampus at yahoo.se
Sön Feb 24 18:22:49 CET 2019

 Jo, jag har också tänkt på det. Det minskade väl först när man slutade med reklam inne i tidningen för drygt 10 år sedan. När det sen blev allt mindre reklam känns det som man fokuserade allt mer på bara Disney. Men för en 4-5 år sedan tror jag iaf de fortfarande kunde förekomma reklam för annat.
/Hampus