Re: Favoritserier som inte är av Barks eller Rosa?

spruttamin spruttamin at gmail.com
Ons May 15 00:59:57 CEST 2019

Hej!

Utan att orka /hinna tänka igenom denna delikata fråga så svarar jag med
dessa serier som jag på ett eller annat sätt noterat genom åren såsom
varande Kalle-serier över genomsnittskvalitet:

The <https://inducks.org/story.php?c=D+93172>The Vegetarian (D 5273)
<https://inducks.org/story.php?c=D++5273>
Bird-Duck of Duckburg (D 93172) <https://inducks.org/story.php?c=D+93172>
Kid Steiger (H 83135) <https://inducks.org/story.php?c=H+83135>
The Noble Little Crack (D 99065) <https://inducks.org/story.php?c=D+99065>
Animal Lover (D 5258) <https://inducks.org/story.php?c=D++5258>
Know Thy Neighbour (D 2002-230) <https://inducks.org/story.php?c=D+2002-230>
Ground Control To Donald Duck (D 91004)
<https://inducks.org/story.php?c=D+91004>
Good Housekeeping (S 70084) <https://inducks.org/story.php?c=S+70084>
Boys Will Be Boys (D 94102) <https://inducks.org/story.php?c=D+94102>
D 3031 En populär fotograf
D 2393 Farligt uppdrag

Jag hoppas att det kan vara till någon nytta. Jag har i alla fall sållat
bort några serier som har repriserats de två senaste åren i Kalle Anka.
Jag tror att dessa serier är producerade efter 60-talet. Det betyder inte
att jag inte tycker det finns äldre serier som är bra utan bara att jag
tyvärr inte har gjort noteringar på det äldre materialet.

Hälsningar,

Per Vedin koll 446