25 år sen i Malmö (Re: Ankon 40 år!)

Per Starbäck per at starback.se
Ons Juli 14 22:41:48 CEST 2021

Jag är mycket nöjd med att vi fick lite bilder och annat innehåll till
sidan om första Ankon i samband med dess fyrtioårsubileum.  Och detta trots
att mötet bara hade elva deltagare. Tack igen!

Det vore roligt om det fanns bilder och texter om alla våra möten, och
jubileer kan nog vara ett bra tillfälle att få sånt gjort, bit för bit. Men
istället för att fortsätta på 40-spåret tänker jag mig ett 25-års-spår så
kommer vi till en tid som många fler har minnen från.

Om en vecka så var Ankon 1996 i Malmö för 25 år sen. Alldeles nyss var
sidan

    https://nafsk.se/m/ankon/1996/

alldeles tom. Nu lade jag på lite basfakta från verksamhetsberättelsen om
plats och lite vad som hände.
Vill ni som har fotografier från detta evenemang kärleksbomba sidan med
dessa?

Och den arrangör eller deltagare som har fylligare information eller som
vill ge en egen mer personlig kommentar om detta möte kan skicka det till
mig så försöker jag sammanställa. (Det kan i så fall vara allmänt läsbart
eller bara för inloggade medlemmar beroende dina önskemål och på
skvallerhalten eller så!)

/699 Per, som var där, men inte hade kamera