Brio och Disney?

Robert Andersson robert.michael.andersson at gmail.com
Sön Jan 1 11:07:06 CET 2023

Hej!

Den jag kom att tänka på som jag hade kontakt med för många år sedan just
kring ämnet "Disney i Sverige", är Thomas Storn.
Jag hade lite diverse uppgifter som Thomas fick av mig för han skulle göra
lite mer ingående forskning kring det temat.
Kanske har han lite omgifter om just Brio.

Vänliga hälsningar
Robert Andersson.