Kluriga magasin

Stefan Diös stefan.dios at mhmail.se
Mon Juli 17 11:17:31 CEST 2023

Man kan alltid lita på ankister. Jag har redan
fått Jocke-serien ur OJKM, och det från flera
håll. Stort tack till er som hörde av er och ville hjälpa till.

Den där "Mina djurvänner" 4/00 kan bli en än
klurigare nöt, men skulle någon lyckas uppbåda
ett sådant exemplar inom den närmaste månaden, så
lyssnar jag tack- och kvacksamt.

Hurra för Ankeborg och dess trogna förkämpar!

S Diös