<div>En samlarkollega som inte är medlem i NAFS(k) vill köpa NAFS(k)uriren nr 30 (med artikel + index med Kalle Anka kex-figurer) och han undrar hur mycket som han ska betala in för att få detta nr.</div> <div> </div> <div>På baknummerförsäljningssidan <A href="http://www.nafsk.se/dum/dumkurir.html">http://www.nafsk.se/dum/dumkurir.html</A> står bara priset för medlemmar trots att det förmodligen är fler icke-medlemmar än medlemmar som läser denna sida.</div> <div> </div> <div>Han har skrivit till dum-adressen, men mejlet kom tillbaka. Jag har sedan skrivit till kansli-adressen utan att få svar.</div> <div> </div> <div>Men varför inte förändra prissystemet och ha fasta tydliga priser istället för att ha "medlemspris+porto-krånglet"? Varför inte två priskolumner (en med medlemspris och en för icke-medlemmar)? Det är kasst om föreningen missar intäkter pga att priserna är otydliga och krångliga att få reda på.</div> <div> </div> <div>Anders
Grönlund</div> <div> </div><p> 
<hr size=1>Building a website is a piece of cake. <br>Yahoo! Small Business gives you <a href="http://us.rd.yahoo.com/evt=48251/*http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting/?p=PASSPORTPLUS">all the tools to get online.</a>