RE: Jag- och 100-sidorsböcker

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Ons Aug 22 14:47:29 CEST 2001

>From: Kjell Crone <kjell.crone at ifsab.se>
>To: inducks-se at stp.ling.uu.se
>Subject: RE: Jag- och 100-sidorsböcker
>Date: Wed, 22 Aug 2001 12:42:23 +0200

>Och koden för "Vi två ..." kan jag absolut inte komma på.
>(V2KK ? - orkar inte kolla - ni behöver inte svara)

"VKK", tror jag...

>Jag undrar en liten sak, tror ni någon använder [issuecode] vid sökning ?
>Jag gör det inte. Gör ni ?

Inte jag.

>Hmmm ... det är är väl inget dumt förslag.

I så fall måste vi nog fråga Harry om detta är möjligt. Jag är inte helt
säker på detta.

>H            h1 100-sidersböcker
>H SL         h2 Kalle Ankas Sommarlov
>H SL 1958    h3
>H VK         h2 Kalle Ankas Vinterkul m.m.
>H VK 1957    h3 Kalle Ankas Karusell
>
>Går det att göra så ?

Bör vara möjligt.

Jag kom just att tänka på något: När Per gav mig möjlighet, att själv ändra
i se.dbi via CVS, sade han, att han ville att "stora förändringar" skulle
diskuteras med honom. Jag antar, att det vi diskuterat ovan faller i den
kategorin. Och han har inte yttrat sig i frågan ännu.

Stefan