(no subject)

Stefan Persson spe at inducks.org
Tis Jan 7 17:32:11 CET 2003

Per Vedin wrote:

>Jag undrar hur man gör för att komma med rättelser till dels det svenska
>indexet men även det amerikanska.

Rättelser till det svenska indexet skickas lämpligtvis till mig.
 Rättelser till det amerikanska skickas till Harry Fluks
(H.W.Fluks at telecom.tno.nl).

>Det jag har att bidraga med för stunden
>är:
>
>73-50c   W US  100-02   4           PAl     GY  Brevlåde-bekymmer [stora
>ändringar gjorda gentemot US100!]

Skulle du kunna specificera vilka ändringar som gjorts?

>73-01f   W WDC 316-10   3           TS      MA  Kaka söker maka [app:GY]
>[origpg: 3½] [5 panels missing, one expanded]

Åtgärdat:

1973-01f    W WDC 316-06   3                    MIM Kaka söker maka [missing:5] [one panel expanded]

>"Kul med Kalle och fröna"; måtten är fel (precis som i Seriekatalogen)

Jag har tittat i flera Seriekataloger, och de ger alla samma information
som Inducks (15,5 x 8 cm).  Vilka är de riktiga måtten?

Förresten, det skulle nog vara bra om du skaffade lite nyare filer,
åtminstone från det här årtusendet...

Stefan