(no subject)

Stefan Persson spe at inducks.org
Ons Jan 15 23:32:06 CET 2003

Per Vedin wrote:

>Beklagar att jag är sen med detta svar. US100-02 är omtecknad på flera
>ställen på ett proffsigt sätt = svårt att upptäcka om man inte jämför med
>originalet!

OK. Då kanske den t.o.m. ska ha en annan kod? Egmont tecknade om många
serier på den tiden. Nu ser det ut så här:

KA1973-50c  W US  100-02   4                    GY  Brevlåde-bekymmer [changes:omtecknad på många ställen, svårt att upptäcka utan att jämföra med originaled] [/changes av Per Vedin på inducks-se 030115 -- betyder detta att serien skall ha egen kod?]

>Kul med Kalle och fröna har måtten 17x6,5 cm.

Åtgärdat. Nu står det så här:

KMKOF        h1 Kul med Kalle och Fröna [max:1] [Seriekatalogen 1996-1997 skriver: Medföljde Tomtepåsen. 15,5x8 (vilket är fel; ska vara 17x6,5), 16 s sv-v, Fyra söndagssidor av Al Taliaferro] [/rätt mått av Per Vedin på inducks-se 030115]

Förresten, filerna du citerade ur i ditt förra brev är minst fyra år
gamla: jag rekommenderar att du skaffar dig nyare filer.

Stefan