Bror Hurtig och Lustig

Kjell Croné kcr at inducks.org
Tis May 9 15:45:42 CEST 2006

Stefan Persson
>Finns dessa kort i Inducks?

Ja, men inte så bra indexerade. En av sidorna med kort kan ses här, sista
bilden:
http://coa.inducks.org/issue.php/x/se/KA1961-31/l
Några bilder kommer från omslag och det bästa kanske är att ha varje bild
som en egen rad.
Kalle är nog tagen från en Taliaferro-strip, Pluto är ett omslag, Bror
Lustig är nog också från ett omslag.

> Annars bör de läggas till så att vi kan använda "names" for dessa kort.

Ja, men först måste jag nog dela upp denna och efterföljande nummer med
spelkort i 8 rader.
Eftersom jag håller på med KA1961, kan jag göra detta när jag ändå håller
på.

Kjell