Fredrik ( ? ): "Lär dig engelska" 1

ekman at lysator.liu.se ekman at lysator.liu.se
Tors Sep 7 23:53:44 CEST 2006

Tyvrr tror jag inte att jag kan hjlpa till. Jag indexerade frn ett
exemplar som jag hittade p skolan dr jag jobbar. Jag kan inte minnas att
jag har sett den p ngra mnader (boken, allts; skolan str kvar). Jag
ska leta lite, men min arbetstid brukar normalt fyllas av andra uppgifter,
s det r nog ganska liten chans att jag hittar ngot.

  /Fredrik