SV: New Inducks data submitted (se/DN2007-01-13) by SteamboatWillie

Bror Hellman m8100 at abc.se
Mon Feb 5 14:34:18 CET 2007

> Det kanske också skulle vara bästa lösningen? D.v.s. att lägga in YM 54-01-03
> med superref till YM 137, och använda enskilda YM-koder i se.dbi, alltså. Då kan
> man lättare se vilken remsa som publicerats var. Samma med YM, ZM, YX m.m. i
> andra tidningar.

> Om koden "YM 137" används, behöver fältet [part] fyllas i.

> Sidlayout "1" är för övrigt fel. Det finns väl plats för 6 YM-strippar per sida
> i DN? I så fall ska det fyllas i som 6-stripp, trots att det bara är ett avsnitt
> per sida.

Ah! Sorry!  Jag ändrar det i alla nya index jag gör. Fixar du dem jag redan submittat?

"Part" kan jag inte använda.. hur många "parts" är YM 137? Om det är okej så blir det YM ..-..-.. i fortsättningen.

De första stripparna enligt YM 137 publicerades inte i DN den här gången.

I Brasilien PD 200 är en strip tidigare med. (Enda bilden i inducks),
och enligt inducks började YM 137 den första Januari, medan första strippen i DN har koden "1-3".

... okej.. 1-1 var väl en helgdag.. och kanske fanns där en introduktionssida eller något i stället för reguljär seriestrip, men "1-2" hoppade man över i DN i alla fall.

  // Bror