SV: SV: Stockholms Dagblad

Bror Hellman m8100 at abc.se
Tis Feb 6 15:40:11 CET 2007

On 2007-02-06 16:18, Bror Hellman wrote:
> Sista SD var 1931-09-19 (Onsdag)
> och ST körde MP från 1931-09-20 (Torsdag)

>1931-09-19 = lördag
>1931-09-20 = söndag

Stämmer det att YM publicerades en söndag?

Nej, det gör det inte. Hmm.. glöm det då. Då var antalgigen ST en Måndag,
attans.
Jag måste försöka elta fram mina anteckningar.

>HV och VH finns väl inte ens på mikrofilm? I så fall måste man till och med
leta
>rätt på själva tidningarna för att kunna indexera dem.

Nej, jag vet. Jag skall begära fram dem på KB om jag får någon natt ledig.
Jag måste ju också
kolla ett par namn byten i den vevan. Det jobbiga med HV, etc. är att de här
i Stockholm *bara* finns på KB... Jag kan inte gå tilld et lokala
biblioteket och kolla in dem.

   // Steamboat Willie