Sv: Kvack 5/12

Anders Christian Sivebaek acsive at mail.mira.dk
Sön Dec 5 23:01:17 CET 1999

STEFAN
> Tycker det verkar vara dåligt med iakttagandet av NAFS(k):s allmänna
> kvackdagar på denna lista... om det inte kommer bort meddelanden,
förstås,
> vilket händer ibland...
> I dag, 5 december, måste det i alla fall vara en sådan dag. Så:
> KVACK!
Uha... er det en mærkedag, förlåt jeg hade glemt det Kvack Kvack Hurra!

Også for den svenske udgivelse af kalevala-serien. jeres oversætter
(Hej)
har hjort et mycket bedre job en vores. der er rune-o-meter og speciel
tekst. i den danske udgvae har oversetteren ikke kunne få det til at
passe, så han har ikke lavet rune-o-meter og ikke gjort skriften
speciel...